22 Ocak 2016 Cuma

Şahinbey Milli Eğitim Müdürü Tepe'den Yarıyıl Mesajı


Şahinbey İlçe Milli Eğitim Müdürü Yasin Tepe, yarıyıl tatili dolayısıyla öğrencilere karne mesajı yayımladı.
Şahinbey İlçe Milli Eğitim Müdürü Yasin Tepe yarıyıl tatil mesajında yönetici, öğretmen ve öğrencilere teşekkür ederek başarılar diledi. 2015-2016 Eğitim Öğretim yılının ilk döneminin tamamlandığını belirten Yasin Tepe, tatil döneminin sağlıklı biçimde geçirilmesi gerektiğini belirterek, “Velilerimiz yarıyıl tatilinde öğrencilerimizin karnelerini birer yol gösterici olarak görüp eksikliklerini tamamlamaları açısından çocuklarına yardımcı olmadırlar. Ayrıca çocuklarımızın dinlenmeleri, kitap okumaları ve aileleri ile iyi vakit geçirmeleri gerekir. Hiç bir karne çocuklarımızdan daha değerli olmayacaktır. Anne babalar çocuklarının karneleri sebebiyle gösterecekleri tutum ve davranışlar konusunda dikkatli olmalıdır” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder