15 Şubat 2016 Pazartesi

Fatma Şahin'den Sürpriz Doğum Günü Kutlaması


Milyonda bir görülen osler weber rendo hastalığına yakalanan 15 yaşındaki Esra Fermanlı için yattığı Gaziantep Çocuk Hastanesi'nde sürpriz doğum günü partisi düzenlendi. 
Gaziantep’te 15 yaşındaki Esra Fermanlı, sürekli iç kanama geçirdiği için 1.5 yıldır tedavi görüyor. Her gün düzenli olarak kan verilen genç kız, ölümle burun buruna bir yaşam sürüyor. İdrar kesesi de iflas eden genç kıza, acilen yeni idrar kesesi nakli yapılması gerekiyor. Ancak sürekli kanama olduğu için bu ameliyat da gerçekleştirilemiyor. Tedavi için Avrupa’ya gitmesi gereken Esra'nın, ailesinin maddi olanakları buna şu an elvermiyor. 
SÜRPRİZ DOĞUM GÜNÜ 
1.5 yıldır hastanede tedavi gören ve evine gidemeyen genç kız için, Gaziantep Çocuk Hastanesi'ne gelen Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Esra Fermanlı'yı ziyaret etti. Genç kıza geçmiş olsun dileğinde bulanan Şahin, ardından Esra'yı da yanına alarak doğum gününün kutlanacağı salona getirdi. Esra ile beraber burada hazırlanan pastayı kesen Şahin, duygulanan genç kıza hediyesini de vermeyi ihmal etmedi. 
FATMA ŞAHİN'DEN DESTEK SÖZÜ 
Genç kıza gereken tüm desteğin verileceğini belirten Şahin "Evlatlarımızın sağlıklı, mutlu olmaları, onları hayata hazırlamak annelerin en büyük görevidir. Ama bazen çocuklarımız bir takım sıkıntılar yaşayabiliyor. Bugün Esra da çocuk hastanesinde her türlü hizmeti almalarına rağmen, bazen daha da ileri tedavi gerekebiliyor. Esra bize bir şekilde ulaşıp, bizim gerekli desteği vermemizi istemişti. Bugün de Esra’nın doğum günü olduğunu duyduk. Yanına geldik. İnşallah sağlıklı bir ömür sürmeleri için her türlü tedbiri alıp destekte bulunacağız" dedi.
Bir an önce iyileşmek istediğini belirten Esra Fermanlı ise, “Bu hastalığı atlatmak istiyorum. 1.5 senedir evde kalamıyorum. Artık evime gitmek istiyorum. Okuluma devam edip hemşire veya doktor olmak istiyorum” şeklinde konuştu.
Esra’nın annesi Ayşe Fermanlı Fatma Şahin'e teşekkür ederek, “Kızımın sağlığına kavuşmasını istiyorum. Kızım okula gitmek, okumak istiyor. Ben de onu istiyorum. Okusun iyi bir insan olsun, sağlıklı bir insan olsun istiyorum. Maddi manevi çok yorulduk. Hep sürekli hastanelerdeyiz, evimize gidemiyoruz. Ziyaretinden dolayı Fatma hanıma çok teşekkür ediyoruz" diye konuştu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder